Spektakl o najsłynniejszej parze w dziejach Hollywood, która do dzisiaj budzi podziw i fascynuje wielbicieli na całym świecie.
Rok 1976. Do apartamentu słynnego hotelu The New York Palace, w którym mieszka wybitny psycholog Tony Slawers przychodzi niespodziewanie jego wieloletnia pacjentka Elizabeth Taylor. Po chwili pojawia się tam również Richard Burton. Także jego pacjent i przyjaciel. Po swoim drugim, spektakularnym małżeństwie postanawiają się rozstać.
Autor sztuki podejmuje próbę analizy związku, w którym namiętność miesza się z zazdrością a popularność i sława stają się przeszkodą w budowaniu właściwych relacji. Wyjątkowe kostiumy zaprojektowane przez Tomasza Ossolińskiego za sprawą ekskluzywnych tkanin a także kryształowych elementów i biżuterii znanej na całym świecie firmy Swarovski, oddają klimat epoki i niezwykłość bohaterów dramatu. Inspirowane latami 60. i 70. kreacje wnoszą klimat epoki oraz styl wielkich gwiazd kina tamtego czasu.
„Być jak Elizabeth Taylor“ to dramat, w którym poznajemy bohaterkę walczącą o samodzielność, wolność wyborów i niezależność kobiet nawet jeśli, tak jak Taylor, płaci się za to wielką cenę. Wielkie emocje, namiętność, dowcip i wzruszenie to wszystko odnajdą widzowie w najnowszym spektaklu Jakuba Przebindowskiego.
W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z dokonaniem wyboru miejsc na wybrany spektakl, prosimy o kontakt z info@multiteatr.pl.
Widok poglądowy mapy Sali
Liczba dostępnych biletów:
Sposób dostawy: Bilety zostaną wysłane na wskazany adres poczty elektronicznej w postaci załącznika w formacie PDF.
Administrator danych: Benefit Systems S.A. z siedzibą w Warszawie, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa (dalej „my”). Możesz się z nami skontaktować poprzez adres e-mail: daneosobowe@benefitsystems.pl lub pisemnie na adres: Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa, z dopiskiem „Dane osobowe”. Cele przetwarzania: Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe, w szczególności w celu świadczenia usług zgodnie z Regulaminem i wymiany Vouchera na bilet w ramach Programu MultiTeatr, realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, dochodzenia, ustalenia i obrony przed roszczeniami, w celach marketingowych obejmujących profilowanie. Prawa przysługujące Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych: Prawo żądania dostępu do danych osobowych; prawo żądania sprostowania danych osobowych; prawo żądania usunięcia danych osobowych; prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.